Kontakt pro agentury
TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 KÖLN (GERMANY)
234 495 495
po-pá: 09.00-18.00
so: zavřeno
ne: zavřeno
Často kladené dotazy (FAQ)
Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně partnerského programu.
1. Dotazy k registraci
- Jak se mohu registrovat do partnerského programu? Registrace trvá jen několik minut a je velmi jednoduchá. Zvolte druh partnerství „provozovatelé webů“ nebo „cestovní agentura“ a pročtěte si pečlivě obsah smlouvy. Poté stačí kliknout na "Souhlasím s účastnickými podmínkami a chci se registrovat" a zadat požadována data. V případě dotazů se můžete kdykoli obrátit na naše telefonní poradce.
- Jakou mám formu inkasa? Po registraci do našeho partnerského programu je automaticky nastaveno přímé inkaso. Ve výjimečných případech je možné zvolit agenturní inkaso. Prosím obraťte se e-mailem na info-cz@snowtrex.com.
- Jak vysoká je provize? Výše vaší provize závisí na formě dohody. Provozovatelé webů obdrží zpravidla provizi stupňovanou dle obratu a ta se pohybuje mezi 5-10%. Cestovní agentury obdrží od první objednávky 7%. Minimální obrat není podmínkou.
- Kdy mi bude provize vyplacena? V případě přímého inkasa obdržíte vyúčtování provize resp. fakturu v měsíci po termínu nástupu na zájezd. Na této faktuře uvedená částka vám bude převedena na váš bankovní účet.
2. Dotazy k objednávce
- Jaké možnosti objednávky existují? Po vaší registraci existuje několik možností jak objednat zájezdy se SnowTrexem:
- Implementace na vaše webové stránky
Máte k dispozici vlastní webovou stránku? Partnerský program TravelTrex vám nabízí hned několik možností implementace. Po vaší registraci vám je v partnerské oblasti k dispozici několik reklamních prostředků (např. bannery, loga a mnoho dalších), které si můžete během chvilky samostatně vygenerovat. Díky tzv. tracking codes, které jsou součástí odkazů, pak máme možnost přiřadit odeslané objednávky vaší agentuře. Naše cookies mají platnost 30 dnů takže má uživatel dokonce možnost navštívit vaší stránku i později a provize vám stále náleží a to i v případě, kdy bude zájezd objednán přes naši webovou stránku. - Objednávky pro agentury
Zadejte pod objednavka.html číslo vaší agentury a klikněte na ikonku "předat nastavení". Objednávku prosím proveďte ihned po zadání agenturního čísla do našeho systému. - Objednávky přes CRS
Přes následující CRS lze obejdnávat: Tr@ffics, Traveltainment (Sabre/Merlin), JackPlus
- Implementace na vaše webové stránky
- Mohu odeslat objednávku ihned po registraci? Ihned po vaší registraci obdržíte čtyřmístné číslo agentury. Zpravidla trvá zpracování registrace 1 až 2 pracovní dny. V případě že objednávku odešlete neprodleně po vaší registraci, informujte nás prosím. Tímto způsobem můžeme zajistit, že bude číslo vaší agentury aktivováno a objednávky bez chyby zpracovány.
- Mohu jako cestovní agentura objednávat zájezdy s nezávaznou rezervační lhůtou?
- nezávazné rezervace nabízíme na max. 24 hodin
- nezávazná rezervace je možná v případě, že termín zájezdu je až za čtyři a více týdnů ode dne objednávky
- na osobu/skupinu lze ve stejnou chvíli poskytnout vždy jen jednu nezávaznou rezervaci
- nabídky naší akce „Crazy Booking Night“ nelze nezávazně rezervovat
- v případě, že vybraná nabídka obsahuje pouze pokoje „na vyžádání“, není možné uskutečnit nezávaznou rezervaci Není-li domluveno jinak, může být nezávazná rezervace odeslána výhradně po telefonické domluvě a po zadání čísla vaší agentury. Po odeslání bude rezervace platná na 24 hodin. V případě, že se nám po vypršení této lhůty nedostane zpětné vazby (telefonicky nebo e-mailem), rezervace automaticky propadne.
- Jak mám po odeslání objednávky dál postupovat? Obdržím nějaké další informace? Po každé objednávce obdržíte e-mailem její kopii na e-mailovou adresu, která byla uložené v partnerské oblasti. Máte-li pro vaší agenturu domluvené přímé inkaso, obdrží od nás další podklady k zájezdu přímo zákazník. V měsíci po odjezdu vám pak bude vyplacena provize.
3. Dotazy k oblasti pro partnery
- Co všechno mohu nastavit v partnerské oblasti? Do vaší partnerské oblasti se můžete zde kdykoli přihlásit. Máte zde možnost úpravy vašich osobních údajů a navíc se zde zobrazí veškerá nastavení, týkající se vaší agentury. K dispozici vám jsou i různé reklamní prostředky a generátor odkazů.
- Jak mohu změnit své údaje? Přestěhovali jste se, máte nové firemní jméno nebo se změnilo vaše bankovní spojení? Žádný problém: vaše data najdete ve vaší partnerské oblasti, ke které máte kdykoli přístup. Zde máte možnost provést veškeré úpravy. Po kliknutí na ikonku "Uložit", budou veškeré změny automaticky uloženy v našem systému.
4. Všeobecné dotazy
- Co znamená Cookie Tracking? Cookies je malé množství dat, které se ukládá na počítači uživatele po návštěvě určitých stránek. I po zavření prohlížeče zůstává toto množství dat uloženo, což umožňuje webových stránkách, že uživatele při další návštěvě "poznají". Naše cookies mají platnost 30 dnů.
5. Informační materiál
- Máte k dispozici informační materiál pro cestovní agentury?
- Naše informace pro agentury so můžete stáhnout zde ve formátu PDF.